نوشته شده توسط : Farzad mehrju

 

دانلود نرم افزار Notepad++ v5.8.5 Portable

 

Notepad++-v5.8.5-Portable_www.MihanDownload.com.jpgدر پست امروز وب سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری را با عنوان Notepad++i داریم که ابزاری بسیار حرفه ای برای ویرایش متن به شمار میرود. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ویرایش متن بوده و اکثر برنامه نویسان با آن آشنایی کامل دارند. ساده بودن محیط برنامه و کاربرد آسان آنرا به نرم افزاری محبوب در میان کاربران تبدیل کرده و سبب شده تا اغلب از به عنوان نرم افزار جایگزین Notepad ویندوز استفاده شود. این برنامه دارای امکانات بسیار زیادی است که برخی از آنها شامل قابلیت مشخص نمودن syntax ها، امکان تفكیك و قالب بندی كدها، قابلیت ضبط و اجرای ماكروها، قابلیت تكمیل خودكار كدها، امکان ویرایش همزمان چند فایل، قابلیت کشیدن و رها کردن متون، قابلیت جستجوی كامل و ... می باشد. همچنین این نرم افزار به زبان C++  نوشته شده و به صورت کاملآ رایگان می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار PC , برنامه نویسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Farzad mehrju

دانلود مجموعه کامپوننت های زبان دات نت Developer Express DXperience Universal 2010


DXPerience_10.1.5_[www.MihanDownload.com].jpg
چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز ویستا و سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب...
در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان IDM UltraEdit برایتان آماده کرده ایم که از آن میتوان برای ویرایش انواع فایل های متن استفاده کرد. این نرم افزار کوچک را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای برنامه پیش فرض ویندوز یعنی Notepad دانست زیرا در مقایسه با آن علاوه بر داشتن ظاهر زیباتر دارای امکانات و قابلیت های متعددی می باشد که نظیر آنها را نه تنها در نوت پد بلکه در هیچ نرم افزار ویرایش متن دیگری نمی توان یافت. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید انواع فایلهای متنی مورد نظر خود را ویرایش کنید. همچنین این نرم افزار از زبان های مختلف برنامه نویسی مانند HTML, PHP, Perl, Java, JavaScript, VB, C و ... پشتیبانی می کند که برنامه نویسان می توانند از آن برای کد نویسی و سایر کارهای مورد نظرشان استفاده نمایند. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به دارا بودن ویرایشگر کدهای HEX اشاره نمود که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار PC , برنامه نویسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد